محل تبلیغات شما

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی گفت: فیلم های این دوره جشنواره فجر را می توان به سه گروه تقسیم بندی کرد. فیلم های این دوره جشنواره فجر اکثرا رویکرد حرکت به سمت جلو را پیش گرفتند ولی به طبع برخی از فیلمسازان از شتاب زیاد از ریل خارج شدند ، برخی اواسط ریل گیر کردند و برخی هم با هر گونه فرم و محتوایی بود خود را به پایان ریل رساندند.

کارگردان های سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به سه گروه تقسیم بندی می‌شوند

سجاد اصغری جریان ساز سینمای ایران گفت: برخی از فیلم های سینمایی این دوره هم از بعد فرم و هم از بعد محتوا دچار ضعف بسیار شدید بودند که معتقدم از ریل خارج شدند و برخی از فیلم های سینمایی نشان دادند که فرم پردازی بسیار عالی دارند ولی همگام و همراه با محتوا نیستند که معتقدم این دسته میانه ریل گیر کردند و گروه آخر فیلم های سینمایی این دوره فرم و محتوا همگام و همراه با هم در اختیار زیباشناسی کل اثر بودند و از بعد تکنیکی خود را به پایان ربل رساندند.

یکی از بارزترین ویژگی این دوره جشنواره سی و هفتم تنوع گونه ها و ژانرها و رشد فنی و صنعتی فیلم های سینمای ایران بوده که می توان به کوچ کردن فیلمسازان از لوکیشن های محدود آپارتمانی به فضاهای پهن و عریض نامحدود برای ثبت پلان های در خور نام سینمای ایران اشاره کرد.

سجاد اصغری گفت : در این دوره جشنواره فیلم فجر فیلم های قابل تاملی از سینماگران به نمایش درآمد آنجا که نیاز به همبستگی و وحدت بود با خلق فیلمنامه های قابل تامل آثاری خاص و بدیع تولید شد و جذابیت جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور پررنگ و معنادار کارگردان های جوان سینما نسبت به سایر سینماگران شرکت کننده بود

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی در پایان گفت : حرکت کردن بر روی ریل سینما به  پشتیبانی و پایداری و دقت نیازمند است. به امید موفقیت تمام سینماگران ایران چه در سطح داخل و چه در سطح بین الملل.

سجاد اصغری : ۷ فیلم مطرح سال سینمای ایران انتخاب شد

معرفی 7 فیلم سال سینمای ایران؛ یادبود عباس کیارستمی

سینمای ایران نیازمند جریان سازی است

های ,فیلم ,ریل ,دوره ,جشنواره ,سینمایی ,فیلم های ,این دوره ,سینمای ایران ,دوره جشنواره ,برخی از ,آکادمی افسانه زندگی ,سینمایی آکادمی افسانه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ماشین